نشانگر شیمیایی بخار تایپ 6 (RRS 14-11660)

نشانگر شیمیایی بخار نقش بسیار مهمی را در تضمین کیفیت فرایند استریل کردن وسایل در اتوکلاوهای بخار ایفا می کند. استفاده از این نشانگرها آسان و ارزان می باشد. نشانگر شیمیایی بخار با حساسیت بالا به گونه ای طراحی شده اند که برای اطمینان از عملکرد صحیح سه عامل مؤثر دما (Temperature)، زمان (Time) و بخار (Steam) در فرایند استریل به کار می روند.

توزیع بخار اشباع در نقاط مختلف داخل دستگاه اتوکلاو (اطراف، نزدیک درب و بخش میانی) متغیر می باشد. بنابراین نشانگر شیمیایی بخار RRS باید در قسمت مرکزی بسته (محلی که بخار به سختی نفوذ می کند) قرار گیرد. در این صورت از دستیابی به سه پارامتر یاد شده در داخل بسته ها اطمینان حاصل می شود.

نشانگر شیمیایی بخار نوع 6 (11660-RRS14)

این نشانگر شیمیایی بخار سه ویژگی دما، اشباع بخار و زمان را با تغییر رنگ در یک مستطیل زرد رنگ نشان می دهد. این نشانگر دارای قابلیت مستند سازی و ثبت مشخصات از قبیل تاریخ و شیفت استریل، کد کاربر، کد و سیکل اتوکلاو و توضیحات مربوط به بسته استریل می باشد.

نتیجه

چنانچه رنگ زرد نشانگر قهوه ای شود به معنی نامناسب بودن بخار است. اگر رنگ زرد تغییری نکند بیانگر نامناسب بودن دما و بخار است. تغییر رنگ کامل به سیاه صحت عمکرد دستگاه را نشان می دهد.

تذکر: در صورت عدم مشاهده تغییر رنگ سیاه در نشانگر شیمیایی بخار نوع 6 (11660-RRS14) باید بسته های اتوکلاو شده توسط دستگاه استفاده نشود. عملکرد دستگاه باید توسط مسئول فنی مورد بررسی قرار گیرد.

نتایج حاصل از تغییر رنگ نشانگر شیمیایی را در دفتر مستند سازی (CSSD) شرکت RRS ثبت کنید.

مزیت های نشانگر نوع ۶

      • دقت بالا

      • کیفیت بالا

      • نتیجه گیری صحیح

      • طراحی زیبا

      • دارای چسب مخصوص مستند سازی

    مشخصات نشانگر شیمیایی بخار تایپ ۶ (۱۱۶6۰-۱۴ RRS)

    دانلود کاتالوگ

    مطالعه موارد زیر را به شما پیشنهاد می کنیم

    نشانگر شیمیایی بخار تایپ ۶ (۱۱۰-۱۴ RRS)

    نشانگر شیمیایی بخار تایپ ۶ (۱۱۶۲۰-۱۴ RRS)

    نشانگر شیمیایی بخار تایپ ۶ (۱۱۶۱۰-۱۴ RRS)

    نشانگر شیمیایی بخار تایپ ۶ (۱۱۶۵۰-۱۴ RRS)

    نشانگر شیمیایی حرارت خشک تایپ ۶ (۱۵۶۱۰-۱۴ RRS)

    ×